Samordnet rapportering Bedriftsidrettslag 2019

Postet av Norges Bedriftsidrettsforbund den 26. Mar 2019

Rapportering av medlemsopplysninger til NIF innen 30. april 2019

Alle bedriftsidrettslag skal rapportere sine medlemstall pr. 31.12.18 til NIF innen 30.04.19. Samordnet søknad og rapportering i KlubbAdmin åpnes 1. april 2019


Minner om årsmøte må avholdes innen utgangen av mars 2019

For utsatt frist til utgangen av april kan en søke direkte til idrettskretsen.

Ditt Bedriftsidrettslag skal rapportere:

  1. Medlemstall

  2. Endringer i styreverv etter årsmøtet

  3. Laste opp signert årsmøteprotokoll (her er det integrasjon mot Brønnøysundregistrene)

  4. Mulighet til å Søke om vare- og tjenestemomskompensasjon. (krever registrering i

    frivillighetsregisteret, endringer i Brønnøysundregistrene sendes inn via KlubbAdmin)

    Politiattestansvarlig skal registreres på de bedriftsidrettslagene som har medlemmer mellom 15-18 år. Les mer om det her: Politiattestansvarlig


Medlemstall

Når det gjelder medlemstallet så er dette de som er medlem pr 31.12.18 og har betalt medlemskontingent til bedriftsidrettslaget som skal rapporteres.

Eventuelle spørsmål kan rettes til NIF support



Regnskapsmedarbeider med tilhørende controlleroppgaver

Postet av Norges Bedriftsidrettsforbund den 22. Mar 2019


Arbeidsgiver
Norges Bedriftsidrettsforbund
Stillingstittel
Regnskapsmedarbeider

Sted: Oslo
Frist: 07.04.2019
Varighet: Fast

Norges Bedriftsidrettsforbund ble etablert i 1957 og har over 2 600 bedriftsidrettslag med ca. 200 000 medlemmer. Vi jobber for ett sprekere Norge og har som mål og få flere i aktivitet. Dette brenner vi for! Vi kan bidra til at de ansatte i din bedrift blir mer aktive, sunnere og friskere.

Nå trenger vi å styrke vårt hovedkontor på Ullevål stadion med en ambisiøs og faglig dyktig regnskapsmedarbeider. Du skal være en regnskapsfaglig ressurs for økonomiavdelingen og bidra med å sette rammene for hvordan økonomifunksjonen skal fungere videre. I tillegg til daglige regnskapsoppgaver får du mulighet til å se på forbedringsområder, nye løsninger og diverse analyser av forbundets drift. Forbundet består i dag av 14 kretskontorer og 55 ansatte. Du vil bli del av ett hyggelig og uformelt arbeidsmiljø, med gode personal og pensjonsordninger. Du må være god på relasjonsbygging ettersom stillingen innebærer mye kontakt både med kunder og kollegaer. Litt reising må også påberegnes ettersom du vil få ansvar for økonomisk veiledning og oppfølging av våre kretskontorer.

Vi ser etter deg som er faglig trygg innen regnskap og rådgivning, utadvendt og med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Har du i tillegg gode analytiske evner og ønsker videre utvikling innen controlling håper vi du søker!

Dine viktigste arbeidsoppgaver:

  • Daglig regnskapsføring
  • Rapportering og oppfølging
  • Budsjettering
  • Lønnsomhetsanalyser og KPI’er
  • Utvikling av rutiner
  • Kundeansvar
  • Fagansvar innen regnskap

Til denne rollen må du:

  • Ha minst 2 – 3 års erfaring fra regnskap
  • Utdannelse innen økonomi - Bachelor, Master el.
  • Fordel med erfaring innen årsoppgjør
  • Ha god systemkompetanse
  • Være god i Excel

Vi tilbyr:

  • Gode personal- og pensjonsordninger
  • Mulighet for trening i arbeidstiden
  • Fleksitid
  • Lønn etter avtale
  • Hyggelige lokaler med trivelige og engasjerte kollegaer

 

Syns du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg. Send oss din CV og en søknad på hvorfor denne stillingen vil passe for deg. Skulle du ha spørsmål om stillingen så kan rådgiver Hilde kontaktes på telefon 23 29 00 00.

Søknadsfrist 7. april 2019. 


Send Søknad




Tiltredelse
Etter avtale
Sektor
Privat
Sted
Sognsveien 85 L,
0855 Oslo
Lønn
Etter avtale
Bransje
Idrett og trening,
Økonomi og regnskap,
Organisasjoner
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap,
Økonomi og regnskap / Controller,
Kontor og administrasjon

Nøkkelord

            Regnskap, Regnskapsmedarbeider, Controller, Økonomi, Regnskapsføring

Galleribilde 1 av 1


Vil du bidra til et sprekere Møre og Romsdal?

Postet av Norges Bedriftsidrettsforbund den 7. Mar 2019

Vi søker deg som brenner for fysisk aktivitet , arbeidshelse og folkehelse.

Du skal skape vekst og utvikling, samt synliggjøre bedriftsidretten gjennom ulike kanaler og aktiviteter, herunder sosiale medier. Du skal drive oppsøkende virksomhet – «banke dører»,   rekruttere og bidra til å utvikle både aktivitetstilbudet og bedriftsidrettslagene. 

Stillingen er en 2-årig prosjektstilling i 100 %, med mulighet for fast ansettelse.  

Arbeidsoppgaver

Drive oppsøkende virksomhet for å rekruttere nye bedriftsidrettslag
Vedlikeholde og utvikle eksisterende medlemskap
Planlegge og gjennomføre arrangementer og aktiviteter
Rekruttere frivillige og ildsjeler til virksomheten
Sikre økonomiske resultater som utvikler virksomheten
Samarbeide med forbundskontoret, andre bedriftsidrettskretser og bygge gode relasjoner til andre særidretter
Utvikle nettverk og relasjoner med eksterne partnere som kan støtte oppunder bedriftsidretten i fylket
Synliggjøre fysisk aktivitet som et virkemiddel i bedriftenes HMS arbeid

Kvalifikasjoner

Minimum 3-årig høyskole-/universitetsutdanning. Alternativt tilsvarende kompetanse tilegnet gjennom erfaring og praksis
Det er også en fordel med erfaring fra prosjektarbeid og kjennskap til organisasjonsarbeid.
God på bruk av dataverktøy og kompetanse på relevant bruk av sosiale medier

Personlige egenskaper

Strukturert og selvgående
Lagspiller
Resultatorientert
Serviceorientert
Utadvendt
Initiativrik
Stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr

Utfordrende oppgaver i et tverrfaglig og sporty miljø
Spennende og interessante arbeidsoppgaver innenfor idrett, samfunns- og arbeidsliv
Fleksibel arbeidstid
Mulighet for trening i arbeidstiden

Søknadsfrist: 25.03.2018

Søk på stillingen her